icon

Zdalna pomoc podczas montaży w soboty

icon21.08.2024

Pomoc techniczna
Zdalna pomoc podczas montaży w soboty

Chcielibyśmy Państwa poinformować, że w ramach współpracy oferujemy naszym partnerom zdalne wsparcie przy montażu terminali nie tylko w dni robocze, ale także w soboty.

Kiedy i w jakich godzinach jesteśmy dostępni?

Jesteśmy do Państwa dyspozycji w każdą sobotę, niebędącą dniem ustawowo wolnym od pracy, w godzinach od 8:00 do 16:00.

W jaki sposób kontaktować się z nami w sobotę?

Dla Państwa wygody uruchomiliśmy infolinię, która automatycznie przekierowuje wszystkie połączenia do dyżurującego konsultanta. Aby skontaktować się z nami w sobotę, wystarczy zadzwonić na numer 604 371 910. Po połączeniu, infolinia poinformuje, że dodzwonili się Państwo do wsparcia technicznego Albatross, po czym należy oczekiwać na połączenie z konsultantem.

Jaki zakres prac wykonujemy w soboty?

Podczas sobotnich dyżurów zapewniamy wsparcie wyłącznie w zakresie montażu terminali:

  • udostępnienie schematu podłączenia do magistrali CAN,

  • udostępnienie schematu podłączenia terminala lub innych akcesoriów,

  • zdalna weryfikacja problemów, które pojawiły się podczas montażu.

Wszelkie prace programistyczne, takie jak analiza pliku diagnostycznego pobranego z tachografu cyfrowego czy skanowanie magistrali w celu poszukiwania brakujących informacji, realizowane są wyłącznie w dni robocze.

Masz więcej pytań?
Skontaktuj się z naszym zespołem!



icon   powrót