Terminal S10.5
Zaawansowane urządzenie logistyczne z wbudowaną baterią wewnętrzną i czujnikiem 3D. Posiada zewnętrzne anteny GSM/GPS. Nowa wersja modułu CAN w dedykowanej wersji motoryzacyjnej, która odczytuje informacje z magistrali 1939 /J1708/J1587/FMS/OBDII z ponad 900 pojazdów i maszyn. Możliwość odczytu kodów DCT. Wyposażony w moduł Tachograph Memory Reader, pozwalający na zdalny odczyt tachografu i pobieranie cyfrowo podpisanych plików DDD.
/FMS/OBDII
Terminal S10.5 umożliwia podłączenie modułów do obsługi zaawansowanych projektów zarządzania flotą transportową. Pełen odczyt danych logistycznych z magistrali CAN J1939/J1708/J1587/FMS/OBDII, zdalne pobieranie plików DDD kart kierowców oraz pamięci masowej, odczytywanie statusów, numerów kart oraz imion i nazwisk obydwu kierowców (na wyłączonej stacyjce również!). Komunikacja, a także zarządzanie transportem za pomocą podłączonej nawigacji GARMIN (FMI)
Moduł CAN - odczytuje dane z magistrali CAN (J1939, J1708, J1587, FMS) – obsługiwanych ponad 900 pojazdów i maszyn (pełny opis modułu CAN na oddzielnej karcie katalogowej)
Odczyt kodów błędów DTC (Diagnostic Trouble Codes)
Moduł TMR - możliwość zdalnego pobierania plików DDD
GARMIN FMI - umożliwia podłączenie nawigacji GARMIN. Firma Garmin oferuje szeroki wybór przydatnych, wszechstronnych i ekonomicznych rozwiązań do zarządzania flotą
Do wyboru 3 rodzaje modemów
- Modem GPRS Quectel 850/900/1800/1900 MHz z funkcją JAMMING DETECTION (dedykowany EventID)
- Modem GSM/EDGE/LTE Quectel z funkcją JAMMING DETECTION (dedykowany EventID), wersja EU LTE: B1/B3/B5/B7/B8/B20/B28 operating region EMEA GSM: B2/B3/B5/B8
- Modem GSM/EDGE/LTE Quectel z funkcją JAMMING DETECTION (dedykowany EventID), wersja LA LTE: B2/B3/B4/B5/B7/B8/B28/B66 operating region Latin America GSM: B2/B3/B5/B8
Odbiornik GPS Quectel L76 z funkcją ANTY-JAMMING oraz JAMMING DETECTION (dedykowany EventID)
Podtrzymanie kluczowych parametrów pracy urządzenia: czasu, danych z GPS (dane nigdy nie giną - nawet po zaniku zasilania!)
Zaawansowane filtry wejść analogowych (pływaki analogowe, sondy paliwa) z podtrzymaniem danych po utracie zasilania głównego
Aktywna zewnętrzna antena GPS (3 metry/SMA)
Zewnętrzna antena GSM/LTE (3 metry/SMA-RP)
Zegar podtrzymania wewnętrznego RTC (Real Time Clock)
Port komunikacyjny RS-232-TTL (opcjonalnie: RS-232, RS-485)
Wbudowany akumulator wewnętrzny 500 mAh; kontrola ładowania
Obudowa ABS: 89x63x30 [mm]
Pamięć na minimum 24.000 zdarzeń (do 48.000)
Sygnalizacja diodami pracy GSM oraz GPS
Pełne wsparcie protokołu 1-Wire DALLAS (do 6 termometrów, identyfikacja kierowcy, DALLAS, RFID)
Alarm o odłączeniu anteny GPS - monitorowanie w czasie rzeczywistym!
Pełne wsparcie dla obsługi technologi Mobileye
Pełne wsparcie rozwiązań MDAS MOVON
Autorskie rozwiązanie zabezpieczenia wejść urządzenia (zasilanie, wejście sygnału stacyjki, wejścia analogowe) - wejścia te odporne są na uszkodzenia (np. przepięcia w instalacji pojazdu)
Przyrostowy firmware - kompatybilny wstecz, zawierający zawsze wszystkie funkcje urządzenia, co gwarantuje łatwość w zarządzaniu wersjami oprogramowania. Pliki do aktualizacji dostarczane są bezpośrednio do partnera w celu dalszej aktualizacji za pomocą serwera FTP
Otwarty protokół komunikacyjny oraz zdalne wsparcie inżynierów w czasie rzeczywistym (Skype) ułatwia proces wdrożenia. Rekordowe wdrożenia protokołu mają miejsce w kilka dni!
Obsługa czujnika 3D w celu wykrywania wypadków, holowania, stłuczek na parkingu
ImmoDALLAS - czyli dodatkowe zabezpieczenie pojazdu klienta. Urządzenie załącza wyjście w przypadku wykrycia braku autoryzacji (DALLAS, RFID). W urządzeniu istnieje możliwość zapisania do 2047 numerów identyfikacyjnych kierowców!
Wykrywanie sygnału stacyjki za pomocą dedykowanego wejścia analogowego, napięcie zasilania głównego lub z magistrali CAN
Możliwość wdrożenia dedykowanych funkcji logicznych, komend, opracowania obsługi modułów na życzenie Partnerów w przypadku nawiązania współpracy
Kod GSM obecnie zalogowanego operatora GSM
Status pracy odbiornika GPS (poprawny/niepoprawny)
Dedykowane schematy montażowe dla każdego pojazdu (CAN)
Zliczanie przebiegu na podstawie danych z GPS
Kontrola kosztów karty SIM
Dzienny limit połączeń GPRS/LTE w sieci Roaming oraz w sieci macierzystej
Dzienny limit SMS
Dodatkowy algorytm stabilizujący pomiary analogowe paliwa
SIMHOLDER w wersji szufladkowej:
- W standardzie terminal wyposażony jest w szufladkę 2FF - MINI SIM (Tak samo jak w terminalach serii S8)
- Opcjonalna możliwość dokupienia szufladki 3FF - MICRO SIM (Q3 2022)
Zasilanie termometrów oraz akcesoriów ze złącza JP3 może być sterowane (możliwy twardy reset akcesoriów z poziomu Terminala S10)
Indywidualna konfiguracja urządzenia
Dedykowane komendy, funkcje
Indywidualna obudowa
Indywidualna identyfikacja urządzeń
Ponad 60 informacji logistycznych odczytywanych z magistrali CAN
Ponad 30 kontrolek CAN (Checkengine, światła, pasy, poduszka...)
Gwałtowne przyśpieszenia, gwałtowne hamowania
Zaawansowany moduł ECODRIVING
W pełni automatyczna procedura synchronizacji pojazdów
Dane z tachografów - aktualny STATUS
Identyfikacja kierowcy z tachografu
Specyfikacja techniczna
Zasilanie układu od +8V do +32V
Średni pobór prądu
29 mA +/- 5% dla Uzas=12.7V
20 mA +/- 5% dla Uzas=25.4V
54 mA +/- 5% dla Uzas=12.7V
32 mA +/- 5% dla Uzas=25.4V
5 mA +/- 5% dla Uzas=12.7V
3 mA +/- 5% dla Uzas=25.4V
Temperatura pracy od -30’C do +85’C
Tryb uśpienia:
Tryb aktywny:
Terminal w trybie SLEEPMODE:
Wejścia / Wyjścia
2 wejścia reagujące na masę
2 wyjścia open collector
Wejście K-Line (D8)
3 wejścia analogowe (do pomiarów napięcia stacyjki, sond paliwa)
Wejście 1-Wire (identyfikacja kierowców, pomiar temperatury, DALLAS, RFID)
RS-232-TTL port komunikacyjny (domyślnie)
RS-232 port komunikacyjny (opcjonalnie)
RS-485 port komunikacyjny (opcjonalnie)
Wejście licznikowe
CAN J1939/J1708/J1587/FMS/OBDII
Konfiguracja
Zdalna: SMS, GSM, TCP, aplikacja do programowania
Lokalna (aplikacja PC + przewód do programowania)
Tryby śledzenia
8 niezależnych trybów śledzenia (z uwzględnieniem sygnału stacyjki)
Tryb czasowy
Tryb uwzględniający dystans
Indywidualne ustawienia dla sieci Roaming
Opis złącza JP-1
1. Wejście zasilania głównego (8V - 31V)
2. Wejście K-Line (D8)*
3. Wejście stacyjki (+)
4. Wejście (-)
5. Wejście (+) / pomiar analogowy 0-32V
6. Wejście masy głównej (GND)
Opis złącza JP-2
1. Wejście (-)
2. Wyjście typu open collector (300 mA)
3. Wejście CAN-H - magistrala J1939/Wejście CAN-TACHO*
4. Wejście CAN-L - magistrala J1939/Wejście CAN-TACHO*
5. Wejście CAN2-H - magistrala J1939/J1708/J1578/FMS/OBDII/Wejście CAN-TACHO*
6. Wejście CAN2-L - magistrala J1939/J1708/J1578/FMS/OBDII/Wejście CAN-TACHO*
7. Wejście licznikowe
8. Wejście (+) / pomiar analogowy 0-32V
* dokładny opis wejścia w instrukcji montażu
Opis złącza JP-3
1. Masa (GND)
2. TxD (na potrzeby komunikacji RS)
3. RxD (na potrzeby komunikacji RS)
4. Napięcie zasilania dla termometru Dallas (3.7V)
5. Wejście 1-Wire (identyfikacja kierowców, pomiar temperatury)
6. Zasilanie 3.3V (dioda LED czytnika Dallas)