Moduł CAN
Moduł umożliwia odczyt informacji logistycznych z magistrali CAN pojazdu
Moduł odczytujący dane z magistrali CAN (J1939, J1708, J1587, FMS, ODBII) – obsługiwanych ponad 900 pojazdów i maszyn.
Status obydwu kierowców i numery kart nawet na wyłączonym zapłonie
Zaawansowany ECODRIVING z możliwością dedykowanej konfiguracji pod wybrany pojazd
PLUG&PLAY - moduł zawiera specjalne algorytmy, które gwarantują poprawność dostępnych parametrów. Zaraz po zainstalowaniu urządzenie jest gotowe do pracy!
AUTOSYNC - automatyczna synchronizacja - po zainstalowaniu, urządzenie automatycznie odnajduje model pojazdu, do którego jest podłączone (100% skuteczności). Moduł nie wymaga żadnej konfiguracji po zainstalowaniu
Gwarancja odczytu dostępnych parametrów opisanych na liście obsługiwanych pojazdów
Precyzyjna informacja o dostępnych parametrach oraz indywidualny schemat montażowy dla każdego modelu pojazdu
CAN UNIFICATION - oznacza, że wszystkie dane przesyłane są w tych samych jednostkach
Zdalna aktualizacja (przez Terminal Albatross S10) oraz pełna konfiguracja
Moduł CAN wewnętrznie zintegrowany w obudowie Terminala GPRS S10
Odczyt danych z Renault oraz Volvo przy użyciu zintegrowanej wewnętrznie magistrali J1708 (nie wymaga podłączenia żadnych dodatkowych akcesoriów)
Impulsowy - skalibrowany odczyt dystansu oraz zużycia paliwa tam gdzie niedostępna jest wartość całkowita
Moduł zapamiętuje oraz dostarcza zsumowane wartości (przebieg z zegarów, zużycie paliwa, przyśpieszenia, hamowania, czas pracy silnika oraz inne) rewolucjonizuje to czas, potrzebny na wygenerowanie raportów w aplikacji klienta
Zdalna diagnostyka problemów odczytu danych z CAN. Możliwość dodawania nieobsługiwanych parametrów przy użyciu serwera diagnostycznego
Odczyt kodów błędów DTC (Diagnostic Trouble Codes)
Stacyjka, stan pracy silnika
Łączny przebieg pojazdu odczytywany z zegarów
Obroty silnika, prędkość pojazdu
Poziom paliwa
Łączne zużycie paliwa, łączne zużycie paliwa na postoju
Nacisk na pedał gazu
Łączny czas jazdy, łączny czas postojów na włączonym silniku
Łączny czas pracy silnika (motogodziny)
Temperatura silnika, oleju oraz płynu chłodniczego
Zasięg pojazdu (ilość km do przejechania na pozostałym paliwe)
Chwilowe zużycie paliwa
Dane z tachografu (podłączenie przez CAN): tryb pracy dwóch kierowców, numery kart dwóch kierowców, limit czasu pracy kierowców
Informacja o przekroczonych limitach
Nacisk na osie (4 osie) oraz całkowita masa pojazdu
Wykorzystanie momentu obrotowego silnika, prędkość obrotowa silnika
Moduł zlicza gwałtowne przyśpieszenia i hamowania przy użyciu zaawansowanych algorytmów (użytkownik ma możliwość konfiguracji parametrów, dostosowując zdarzenie do danego modelu pojazdu)
Przekroczenie obrotów silnika (zdarzenie)
Czas jazdy na przekroczonej prędkości (czas)
Czas jazdy na przekroczonych obrotach (czas)
Czas jazdy na przekroczonym nacisku na pedał gazu (czas)
Poziom AdBlue
Numer VIN pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Odczyt dodatkowych informacji dla pojazdów elektrycznych (poziom naładowania, ładowanie pojazdu)
Ponad 30 kontrolek i ponad 60 informacji logistycznych odczytywanych z magistrali CAN
Nowe parametry dostępne w terminalach serii S10:
- Temperatura otoczenia
- Nacisk na pedał hamulca
- Czasy jazdy z tachografu (które są aktualnie obsługiwane tylko przez TMR) (Wkrótce dostępne)
- Wartość kąta skrętu koła kierownicy (Wkrótce dostępne)
- Światła kierunkowskazów (Wkrótce dostępne)
- Prąd ładowania (samochody elektryczne)
- Rozruch silnika
- Całkowity czas jazdy z zimnym silnikiem
- VIN - w większości pojazdów
- Parametry specyficzne dla pojazdów ciężarowych
- Kontrolka „Check engine” - w większości pojazdów osobowych
- Światła awaryjne - w większości pojazdów osobowych (Wkrótce dostępne)
- Poziom paliwa w % objętości zbiornika – teraz dostępny we wszystkich pojazdach (dotyczy pojazdów z odczytem parametru „poziom paliwa”)
Oraz wiele więcej