Terminal GPRS FM23
Modem GSM/GPRS: 850/900/1800/1900 MHz QUECTEL z funkcją JAMMING DETECTION (dedykowany EventID)
Wewnętrzna czterozakresowa antena GSM 850/900/1800/1900 MHz
Odbiornik GPS Quectel L76 z funkcją ANTY-JAMMING oraz JAMMING DETECTION (dedykowany EventID)
Zewnętrzna aktywna antena GPS (3 metrowa/złącze SMA)
100% zgodność protokołu Terminala FM23 z protokołami innych serii urządzeń Albatross
Wewnętrzna bateria do stałego podtrzymania zegara czasu rzeczywistego (RTC)
Podtrzymanie kluczowych parametrów pracy urządzenia: czasu, danych z GPS (dane nigdy nie giną - nawet po odcięciu zasilania!)
Zaawansowane filtry wejść analogowych (pływaki analogowe, sondy paliwa) z podtrzymaniem danych po utracie zasilania głównego
Port komunikacyjny RS-232-TTL (opcjonalnie: RS-232 RS-485)
Zintegrowany/wewnętrzny akumulator (Li-Ion) z kontrolą ładowania i wykrywaniem braku akumulatora (opcjonalnie)
Obudowa ABS: 60x50x30 [mm]
Pamięć archiwum - minimum 24.000 zdarzeń (do 48.000)
Diody LED sygnalizujące siłę sygnału GSM oraz ilość satelit GPS
Pełne wsparcie protokołu 1-Wire (6 termometrów, identyfikacja kierowcy, DALLAS, RFID)
Alarm o odłączeniu anteny GPS - monitorowanie w czasie rzeczywistym
Pełne wsparcie dla obsługi technologi Mobileye
Pełne wsparcie rozwiązań MDAS MOVON
Autorskie rozwiązanie zabezpieczenia wejść urządzenia (zasilanie, wejście sygnału stacyjki, wejścia analogowe) - wejścia te odporne są na uszkodzenia (np. przepięcia w instalacji pojazdu)
Przyrostowy firmware - kompatybilny wstecz, zawierający zawsze wszystkie funkcje urządzenia, co gwarantuje łatwość w zarządzaniu wersjami oprogramowania. Pliki do aktualizacji dostarczane są bezpośrednio do partnera w celu dalszej aktualizacji za pomocą serwera FTP
Otwarty protokół komunikacyjny oraz zdalne wsparcie inżynierów w czasie rzeczywistym (Skype) ułatwia proces wdrożenia. Rekordowe wdrożenia protokołu mają miejsce w kilka dni!
Opcjonalna obsługa czujnika 3D w celu wykrywania wypadków, holowania, stłuczek na parkingu
ImmoDALLAS - czyli dodatkowe zabezpieczenie pojazdu klienta. Urządzenie załącza wyjście w przypadku wykrycia braku autoryzacji (DALLAS, RFID). W urządzeniu istnieje możliwość zapisania do 2047 numerów identyfikacyjnych kierowców!
Wykrywanie sygnału stacyjki za pomocą dedykowanego wejścia analogowego lub napięcia zasilania głównego
Możliwość wdrożenia dedykowanych funkcji logicznych, komend, opracowania obsługi modułów na życzenie Partnerów w przypadku nawiązania współpracy
Możliwość podłączenia nawigacji Garmin za pomocą konwertera sygnału RS-232 na RS-232-TTL
Zliczanie przebiegu na podstawie danych z GPS
Kontrola kosztów karty SIM
Dzienny limit połączeń GPRS w sieci Roaming oraz sieci macierzystej
Dzienny limit SMS
Dodatkowy algorytm stabilizujący pomiary analogowe paliwa
Indywidualna konfiguracja urządzenia
Dedykowane komendy, funkcje
Indywidualna obudowa
Indywidualna identyfikacja urządzeń
Czas RTC (synchronizacja specjalnym algorytmem na podstawie czasu z GPS)
Dane GPS: Długość oraz szerokość geograficzna, wysokość n.p.m, kąt jazdy, ilość satelit, prędkość
Licznik przebiegu (zaawansowany algorytm liczenia w oparciu o dane z GPS - wartość sumowana i zapamiętywana zawsze przez Terminal GPRS)
Informacja EVENTID (przyczyna wygenerowania ramki danych)
Aktualny stan wszystkich wejść (aktywne/nieaktywne)
Aktualny stan wszystkich wyjść (aktywne/nieaktywne)
Napięcie zasilania głównego
Napięcie akumulatora wewnętrznego
Stan podłączenia anteny GPS (podłączona/niepodłączona - natychmiastowy alarm o odłączeniu anteny GPS przez niepowołane osoby)
Stan podłączenia akumulatora wewnętrznego (podłączony/niepodłączony)
Stan zalogowania karty SIM (sieć macierzysta/Roaming)
Siła sygnału GSM
Kod GSM obecnie zalogowanego operatora GSM
Status pracy odbiornika GPS (poprawny/niepoprawny)
Specyfikacja techniczna
Zasilanie układu od +8V do +32V
Średni pobór prądu
Tryb uśpienia:
29 mA +/- 5% dla Uzas=12.7V
20 mA +/- 5% dla Uzas=25.4V
54 mA +/- 5% dla Uzas=12.7V
32 mA +/- 5% dla Uzas=25.4V
Terminal w trybie SLEEPMODE:
5 mA +/- 5% dla Uzas=12.7V
3 mA +/- 5% dla Uzas=25.4V
Temperatura pracy od -30’C do +85’C
Tryb aktywny:
Wejścia / Wyjścia
1 wejście reagujące na masę
1 wyjście open collector
2 wejścia analogowe (do pomiarów napięcia stacyjki, sond paliwa)
Wejście 1-Wire (identyfikacja kierowców, pomiar temperatury, DALLAS, RFID)
RS-232-TTL port komunikacyjny (domyślnie)
RS-232 port komunikacyjny (opcjonalnie)
RS-485 port komunikacyjny (opcjonalnie)
Konfiguracja
Zdalna: SMS, GPRS, TCP, aplikacja do programowania
Lokalna (aplikacja PC + przewód do programowania)
Tryby śledzenia
8 niezależnych trybów śledzenia (z uwzględnieniem sygnału stacyjki)
Tryb czasowy
Tryb uwzględniający dystans
Indywidualne ustawienia dla sieci Roaming
Opis złącza JP-1
1. Wejście zasilania głównego (8V - 32V)
2. Wyjście open collector
3. Wejście stacyjki (+)
4. Wejście (-)
5. Wejście (+) / pomiar analogowy 0-32V
6. Wejście masy głównej (GND)
Opis złącza JP-3
1. Masa (GND)
2. TxD (na potrzeby komunikacji RS)
3. RxD (na potrzeby komunikacji RS)
4. Napięcie zasilania dla termometru Dallas (3.7V)
5. Wejście 1-Wire (identyfikacja kierowców, pomiar temperatury)
6. Zasilanie 3.3V (dioda LED czytnika Dallas)