Prędkość silnika - Chery Tiggo 7 (2020-), Chery Tiggo 8 (2017-)
VIN - Togg T10X (2022-)
Poziom naładowania baterii - różne modele marki Tesla z aktualizacją oprogramowania w 2024 roku
PTO - DAF XF, XG, XG+ (2021-), możliwe również inne ciężarówki
Temperatura płynu chłodzącego silnika - samochody osobowe Peugeot i Citroen, w momencie wyłączenia silnika moduł CAN mógł pokazywać niewłaściwą temperaturę 20°C
Hamulec ręczny, nacisk na pedał hamulca i temperatura płynu chłodzącego silnika - Mercedes C W205 (2014-), Mercedes E W213 (2016-), Mercedes GLC (2015-), Mercedes S W223 (2020-)
Dystans do serwisu - Mercedes C W205 (2014-), Mercedes E W213 (2016-), Mercedes GLC (2015-), Mercedes S W223 (2020-) - czasami przekazywana była niewłaściwa wartość 65535 km
Nowe sygnały
Hamulec ręczny - Mercedes C W206 (2021-)
Poprawki
Synchronizacja w nowych samochodach grupy VW z CAN-FD (moduł CAN zgłaszał powodzenie synchronizacji, ale nie czytał żadnych danych z samochodu)
Synchronizacja w samochodach z CAN-FD czasami mogła spowodować reset
W ciężarówkach, jeśli reset wystąpił podczas jazdy, moduł CAN mógł błędnie wysłać obliczoną całkowitą ilość zużytego paliwa zamiast tej odczytanej z samochodu. Mogło się to zdarzyć, jeśli moduł CAN był zapytany o całkowitą ilość paliwa w ciągu jednej sekundy od uruchomienia.
Udoskonalone nagrywanie danych za pomocą CANv3DataLogger (mogły być wychwycone pewne błędy danych)
W ciężarówkach, gdy identyfikator karty kierowcy zmienił się bez informacji o usunięciu karty, moduł CAN generował dodatkowe zdarzenie WŁOŻENIA KARTY.
Moduł CAN błędnie generował zdarzenie NOWE DANE KIEROWCY przy usuwaniu karty kierowcy w przypadku, gdy nie odczytano numeru karty. Teraz zdarzenie będzie generowane przy usunięciu karty tylko wtedy, gdy numer karty był wcześniej znany.