Całkowity przebieg – Iveco Daily – obejście błędu w samochodzie, w którym całkowity przebieg był dostępny z K-Line/D8 tachografu, podczas gdy na magistrali CAN samochód nadawał przebieg 0 km
VIN - Hyundai Kona (2022-), Hyundai Tucson (2024-)
Hamulec ręczny - Hyundai Nexo (2018-), Hyundai Santa Fe (2018-), Kia Optima (2016-), Kia Sportage (2015-2021), Kia Stinger (2017-), Kia xCeed (2019-)
Nowe sygnały
Zużycie energii – Citroen e-C4 (2020-), Citroen e-Jumpy (2019-), Citroen e-SpaceTourer (2020-), Fiat e-Doblo K9 (2022-), Fiat e-Scudo (2021-), Fiat e-Ulysse (2022-), Opel Corsa-e (2019-), Opel Vivaro-e (2019-), Opel Zafira-e Life (2020-), Peugeot e208 (2019-), Peugeot eExpert (2020-), Toyota Proace electric (2021-)
Użyty bieg - Nissan Ariya (2022-), Renault Rafale (2024-)
Tryb jazdy – niektóre modele Toyoty od 2020 roku
Łącznie zużyte paliwo - Hyundai Tucson (2024-), Skoda Octavia (2024-)
Pedał hamulca - Skoda Octavia (2024-)
Poprawki
Odczyt kodów błędów DTC w samochodach osobowych za pomocą CAN1, gdy CAN2 nie był podłączony, a CAN1 powinien zapewniać taką możliwość.
Wchodzenie modułu CAN w tryb fail-safe, podczas, gdy tachograf nie odpowiadał na komendy testowe.