icon

Nowa wersja oprogramowania modułu CAN

icon17.03.2025

Nowa wersja oprogramowania modułu CAN
3.0.21

Nowe pojazdy elektryczne

  • BAIC Beijing 7 (2020-)

  • BMW 2 (2021-)

  • BMW X3 (2024-)

  • Chevrolet Traverse (2020-2023)

  • GMC Yukon (2020-)

  • Kia Niro EV (2018-2022)

  • Land Rover Defender L316 (2007-2016)

  • Mercedes Sprinter W907 (2023-)

  • Mercedes Sprinter W910 (2023-)

  • Renault Symbioz (2024-)

  • Toyota Camry (2024-)

  • Toyota Proace Max (2023-)

  • VW Crafter (2024-)

Korekty sygnału

  • Pedal gazu - Piaggio Porter NP6 (2021-)

  • Całkowity przebieg – Iveco Daily – obejście błędu w samochodzie, w którym całkowity przebieg był dostępny z K-Line/D8 tachografu, podczas gdy na magistrali CAN samochód nadawał przebieg 0 km

  • VIN - Hyundai Kona (2022-), Hyundai Tucson (2024-)

  • Hamulec ręczny - Hyundai Nexo (2018-), Hyundai Santa Fe (2018-), Kia Optima (2016-), Kia Sportage (2015-2021), Kia Stinger (2017-), Kia xCeed (2019-)

Nowe sygnały

  • Zużycie energii – Citroen e-C4 (2020-), Citroen e-Jumpy (2019-), Citroen e-SpaceTourer (2020-), Fiat e-Doblo K9 (2022-), Fiat e-Scudo (2021-), Fiat e-Ulysse (2022-), Opel Corsa-e (2019-), Opel Vivaro-e (2019-), Opel Zafira-e Life (2020-), Peugeot e208 (2019-), Peugeot eExpert (2020-), Toyota Proace electric (2021-)

  • Użyty bieg - Nissan Ariya (2022-), Renault Rafale (2024-)

  • Tryb jazdy – niektóre modele Toyoty od 2020 roku

  • Łącznie zużyte paliwo - Hyundai Tucson (2024-), Skoda Octavia (2024-)

  • Pedał hamulca - Skoda Octavia (2024-)

Poprawki

  • Odczyt kodów błędów DTC w samochodach osobowych za pomocą CAN1, gdy CAN2 nie był podłączony, a CAN1 powinien zapewniać taką możliwość.

  • Wchodzenie modułu CAN w tryb fail-safe, podczas, gdy tachograf nie odpowiadał na komendy testowe.

Historia zmian wszystkich wersji

Listy pojazdów/maszyn

Masz więcej pytań?
Skontaktuj się z naszym zespołem!



icon   powrót