Aktualizacja modułu CAN
2017-09-11Wersja 2.2.12 (16.08.2017).
Nowe pojazdy:
Alfa Romeo Giulia (2016-)
Alfa Romeo Giulietta (2016-)
Alfa Romeo MiTo (2014-)
Alfa Romeo Stelvio (2016-)
Audi Q2 (2016-)
Audi Q5 (2017-)
BMW X1 F48 (2015-)
Fiat Fullback (2016-)
Fiat Talento (2016-)
Land Rover Discovery Sport (2014-)
Land Rover Ranger Rover Evoque (2011-)
Mercedes CLA (2013-)
Renault Twingo (2014-)
Nowe sygnały:
Temperatura silnika: Citroen Nemo (2007-), Fiat 500 (2007-), Fiat 500L (2012-), Fiat Ducato IV (2014-), Fiat Grande Punto (2005-2012), Fiat Punto (2012-), Ford Ka (2009-), Iveco Daily (2011-2014), Iveco Daily (2014-), Lancia Ypsilon (2011-), Peugeot Bipper (2007-), Peugeot Boxer II (2011-2014), Peugeot Boxer III (2014-)
Poziom paliwa: Mazda 3 (2013-), Mazda 6 (2012-)
Poprawki sygnałów:
Stacyjka: Mitsubishi Outlander (2006-13), Jeep Grand Cherokee (2005-10), Citroen C4 Aircross (2012-), Citroen C-Crosser (2007-2012), Dodge Caliber (2006-2011), Jeep Patriot (2007-), Mitsubishi ASX (2010-), Mitsubishi Lancer (2007-), Peugeot 4007 (2007-2012)
Poziom paliwa: Citroen C4 Aircross (2012-), Citroen C-Crosser (2007-2012), Dodge Caliber (2006-2011), Jeep Grand Cherokee (2005-10), Jeep Patriot (2007-), Mitsubishi ASX (2010-), Mitsubishi Lancer (2007-), Mitsubishi Outlander (2006-13), Peugeot 4007 (2007-2012)
Hamulec ręczny: Audi A4 B9 (2015-), Audi Q7 (2015-), Skoda Kodiaq (2016-), Skoda Octavia III (2017-), Skoda Superb III (2015-), VW Passat B8 (2015-)
Inne usprawnienia:
Dodano ustawienie „FMS 500kbps” dedykowane do podłączenia do interfejsu FMS na prędkości 500 kbps
W protokole ASCII w niektórych osobowych Mercedesach z lat 2007-2014 moduł CAN mógł przestać przesyłać dane po włączeniu stacyjki